Seminari de recerca: “Epidemiología de la tos ferina a partir de sus estudios en diversos niveles asistenciales”

bacteriDemà dimarts 7 de març tindrà lloc el Seminari de Recerca: Epidemiología de la tos ferina a partir de sus estudios en diversos niveles asistenciales.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i estarà impartida per Rubén Solano, de l’àrea de Medicina Preventiva i Salut Pública.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

• cercar al catàleg del CRAI mitjançant matèries com “infeccions respiratòries“, “epidemiologia” o “tos ferina“, entre d’altres.
  • consultar els articles publicats sobre aquesta temàtica indexats a bases de dades, fent una cerca per matèria per exemple a Scopus.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Seminaris i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.