Seminari de recerca: “Descripción de una ruta metabólica singular en Pseudomonas aeruginosa: síntesis de oxilipinas”

Demà dimarts 7 de març tindrà lloc el Seminari de Recerca: Descripción de una ruta metabólica singular en Pseudomonas aeruginosa: síntesis de oxilipinas.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i estarà impartida per Mónica Estupiñán, de l’àrea de Microbiologia.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

• cercar al catàleg del CRAI mitjançant les matèries “àcids grassos”, “pseudomonas” o “metabolisme”, entre d’altres.
  • consultar els articles publicats sobre aquesta temàtica indexats a bases de dades, fent una cerca per matèria per exemple a Scopus.

Captura.JPG

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2017 i anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.