Seminari de Recerca: Nanopartícules magnètiques: del diagnòstic a la teràpia

Aquest dimarts 28 de març tindrà lloc el Seminari de Recerca: Nanopartícules magnètiques: del diagnòstic a la teràpia.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i estarà impartida per Joan Estelrich i Latràs i Ma. Antonia Busquets i Viñas (de l’àrea de Fisicoquímica)

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

• cercar al catàleg del CRAI mitjançant les matèries “magnetisme”, “nanopartícules” o “terapèutica”, entre d’altres.
  • consultar els articles publicats sobre aquesta temàtica indexats a bases de dades, fent una cerca per matèria per exemple a Scopus.

Captura

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2017 i anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.