Seminari Tecnològic: Custom made in vivo models

Aquest dimarts 4 d’abril tindrà lloc el Seminari Tecnològic: Custom made in vivo models.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i estarà impartida per José Luís Hernández – Leitat. Biomed Division

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Captura

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris Tecnològics dels anys anteriors. A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.