Convocatòria ordinària de 296 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona

BequesTeniu fins a l’10 de maig per presentar la sol·licitud per participar en la Convocatòria ordinària de 296 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona pel proper curs 2017-2018. La sol·licitud s’haurà d’omplir per via telemàtica, prèvia autenticació, a través de la Seu Electrònica de la Universitat de Barcelona.

Entre les beques convocades trobareu les de col·laboració amb el  CRAI:

• Podeu col·laborar amb els diferents CRAI biblioteques (al CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació se’n convoquen 4: dues en horari de matí i dues en horari de tarda; una d’elles al Campus de Torribera), fent les tasques de: recol·locació i ordenació dels llibres a les sales, atenció a l’usuari, col·laboració en el préstec i en les tasques auxiliars que es realitzen a les biblioteques : adquisicions, control de revistes, procés del llibre, fotocòpies, servei d’obtenció de documents, etc.
  • Col·laborar amb el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal: en la conservació, informatització, documentació i digitalització de les mostres de l’Herbari.
  • O amb d’altres àrees del CRAI: el Servei d’Obtenció de Documents, la Unitat de Projectes, o la Unitat de Serveis als Usuaris.
  • Trobareu altres beques que també són de l’interès dels estudiants de Farmàcia, com per exemple: beques de Col·laboració amb els CCIT-UB, beques col·laboració IN2UB, etc. Féu un cop d’ull a la convocatòria!
Aquesta entrada s'ha publicat en Beques, CRAI, Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )