Vols ser Ambaixador/ora UNICAT de la Universitat de Barcelona?

Blocveu

logo1

El Consell Interuniversitari de Catalunya i la Delegació del Govern davant la UE han creat el projecte Ambaixadors/ores UNICAT amb l’objectiu de crear una xarxa d’ambaixadors/ores a diverses universitats catalanes per a reforçar la figura de l’ambaixador/a EU Careers(*).

(*) El sistema universitari català compta amb un ambaixador en el programa EU Careers. Aquest programa es coordina des de l’Oficina Europea de Selecció de Personal (EPSO), responsable de la selecció de personal en nom de totes les Institucions i Agències Europees, inclosos el Parlament Europeu, el Consell i la Comissió. L’ambaixador/a EU Careers s’encarrega de difondre a les universitats del sistema les oportunitats de carrera professional a les Institucions Europees.

S’acceptaran totes les sol·licituds que arribin fins diumenge 30 d’abril de 2017, a les 23:59 hores.

Què vol dir ser Ambaixador/a UNICAT?

La missió de l’Ambaixador/a UNICAT és participar en la difusió de les oportunitats professionals a les…

View original post 528 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.