Homenatge a Jordi Sabater Pi en el 50è aniversari del bateig de Floquet de neu a National Geographic

La col·lecció Fons Jordi Sabater Pi ha incorporat el número corresponent al mes d’abril de l’edició espanyola de la prestigiosa publicació National Geographic.

Amb motiu del 50è aniversari de la publicació de la mundialment famosa portada on apareixia en Floquet de neu, s’ha volgut commemorar a l’edició en llengua espanyola de la mateixa revista, la troballa d’aquest exemplar de goril·la únic i singular. L’article, que inclou dues fotografies pertanyents a la col·lecció Sabater Pi del CRAI de la Universitat de Barcelona, va acompanyat del còmic Nfumu realitzat per Raúl Deamo, tècnic del Servei d’Audiovisuals de la Universitat, i els dibuixants Manu Ripoll i Sagar.

Així mateix, el fons s’ha vist ampliat amb la incorporació d’un retrat del Dr. Jordi Sabater Pi, obra de l’autora Mariona Millà. L’artista, amiga personal de la família, va tenir l’oportunitat de fer-li aquest retrat l’any 2002. Gràcies a la seva generositat, ara forma part de la col·lecció i del patrimoni de la Universitat de Barcelona i pot ser admirat pel públic en general. Podeu llegir el text escrit per la mateixa artista amb motiu de la donació.

sabaterpiquadre_img_7537.jpg

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )