Seminari tecnològic: Characterising and targeting metastatic-initiating cells: a link between metastasis and what we eat

Aquest dimarts 23 de maig tindrà lloc el Seminari tecnològic: Characterising and targeting metastatic-initiating cells: a link between metastasis and what we eat.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i estarà impartida per Salvador Aznar – ICREA Research Professor. Foundation Botin Researcher. Stem Cells and Cancer Lab. IRB Barcelona.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.