farmxciaEl rector Joan Elias i el president de la Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC), Antoni Torres, signaran un conveni que potenciarà un programa de col·laboració mútua per realitzar activitats relatives a la docència i la recerca en l’àmbit de la farmàcia comunitària, una iniciativa que contribuirà a promoure la millora dels serveis farmacèutics i a facilitar el desenvolupament professional continu. L’acte de signatura tindrà lloc aquest divendres, 16 de juny, a la sala de juntes del Rectorat de la Universitat de Barcelona.

En el marc de l’acord, s’establirà un marc de col·laboració entre la Unitat de Coordinació Docent d’Estades en Pràctiques Tutelades de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la Universitat de Barcelona —amb un equip de govern encapçalat pel degà, Joan Esteve de Sagrera— i la FEFAC. El nou conveni permetrà optimitzar l’ús dels recursos docents i de recerca disponibles, que estan orientats a promoure activitats formatives i d’investigació entre els farmacèutics tutors dels centres acreditats per a la formació d’alumnes en pràctiques tutelades.

Potenciant el desenvolupament professional del farmacèutic tutor

L’acord, d’una durada de quatre anys amb caràcter prorrogable, també representa una nova iniciativa per promoure el desenvolupament professional del farmacèutic tutor —col·laborador de la UB—i facilitar la difusió dels resultats de les activitats docents i investigadores entre les societats mèdiques i farmacèutiques. A més, contribuirà a implementar els serveis farmacèutics de qualitat en els centres receptors, i a garantir l’ús efectiu i segur dels medicaments.

La Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya (FEFAC) és l’organització empresarial de farmacèutics que té el seu àmbit d’actuació en el territori català. Amb l’objectiu principal de defensar els interessos dels titulars d’oficina de farmàcia, representa prop de 1.600 farmàcies de tot Catalunya, que sumen les farmàcies de les quatre associacions empresarials catalanes que integren la FEFAC: l’Associació de Farmàcies de Barcelona (AFB), l’Associació Gironina Farmacèutica Empresarial (AGFE), l’Associació de Farmacèutics Empresaris de Lleida (AFELL), i l’Associació de Farmacèutics amb Oficina de Farmàcia de Tarragona (AFET).

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Conveni de la Universitat de Barcelona amb la Federació d’Associacions de Farmàcies de Catalunya

1. Bona notícia, això si que potencia la seva institució … felicitats !!

Els comentaris estan tancats.