Els Juliols de la UB

Encara esteu a temps d’apuntar-vos a algun dels cursos d’Els Juliols de la UB. Els cursos estan oberts a tothom. Per poder participar-hi no cal complir cap requisit.
Els cursos d’Els Juliols són susceptibles de ser reconeguts a la UB com a crèdits ECTS o crèdits de promoció docent per al professorat funcionari, d’acord amb l’Ordre de 4 de novembre de 1994 (DOGC núm. 1979, de 30 de novembre de 1994).

Enguany, trobareu cursos sobre comunicació científica, controvèrsies entre alimentació i salut (impartit per professorat de la nostra Facultat), sobre plantes i salut (també compta amb professorat de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació), sobre malalties rares, etc.
juli

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Els Juliols de la UB

1. Retroenllaç: Els Juliols de la UB | Santako.com

Els comentaris estan tancats.