X Jornada de Recerca a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

El proper dia 3 de juliol tindrà lloc la X Jornada de Recerca a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació. La jornada va dirigida a totes aquelles persones amb interès per la recerca i de forma molt especial als alumnes de doctorat i alumnes de Grau de Farmàcia, CTA i Nutrició Humana i Dietètica, també al personal docent, investigador i de serveis de la nostra Facultat.
La inscripció dels doctorands es realitzarà a través dels alumnes col·laboradors i és imprescindible per poder lliurar amb posterioritat un certificat d’assistència. Als alumnes de Farmàcia, CTA i Nutrició Humana i Dietètica que assisteixin tot el matí o
tota la tarda, se’ls lliurarà també un certificat d’assistència. L’assistència s’haurà de demostrar mitjançant la signatura d’uns fulls en diferents intervals del dia.
La inscripció és gratuïta per a tothom.

Trìptic 2017_Página_1

Trìptic 2017_Página_2

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Jornades, Recerca i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.