La lliçó inaugural del curs 2017-2018 versarà sobre fàrmacs

paranimf4-sqrEl dilluns 18 de setembre, a les 12 h, el Paranimf de l’Edifici Històric acollirà l’acte d’inauguració del curs 2017-2018. Enguany la lliçó inaugural serà a càrrec del catedràtic de la Facultat de Química Ernest Giralt, sota el títol «Obrint portes: com fer arribar nous fàrmacs al cervell». En el decurs de l’acte intervindran el rector de la Universitat de Barcelona, Joan Elias, el secretari d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro, i el president en funcions del Consell Social de la UB, Joan Corominas.

Ernest Giralt, catedràtic del Departament de Química Inorgànica i Orgànica de la Facultat Química, també és investigador de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), on dirigeix el Laboratori de Disseny, Síntesi i Estructura de Pèptids i Proteïnesi coordina el Programa de Química i Farmacologia Molecular, un dels cinc programes en què s’estructura la recerca a l’IRB Barcelona. El 2014, va rebre el Premi Premi Ciutat de Barcelona en la categoria de ciències experimentals i tecnologia, i també ha estat guardonat amb el Premi Nacional de Recerca (2011), màxim guardó científic que s’atorga a Espanya.

Font de la notícia: UB-WEB

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Institucional, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.