Seminari de recerca: Desarrollo de compuestos multidiana para combatir la enfermedad de Alzheimer

Aquest dimarts 19 de setembre tindrà lloc el Seminari de recerca Desarrollo de compuestos multidiana para combatir la enfermedad de Alzheimer.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per F. Javier Pérez-Areales, de l’àrea de Química Orgànica.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponiblela presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2017 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.