El CRAI participa en el “Passaport a la professió”

p_Page_2S’inicia la edició de l’activitat Passaport a la professió organitzat al llarg del curs entre el Campus de l’Alimentació de Torribera de la Facultat i el Servei d’atenció a l’estudiant i recomanat per a l’alumnat que té interès de realitzar l’optativa de l’ensenyament “Pràctiques a empreses”.

L’acció està planificada en sessions mensuals, gratuïtes i de lliure accés per a l’alumnat del Campus de l’Alimentació de Torribera però amb inscripció prèvia per aquells alumnes que tenen interès d’aconseguir un reconeixement acadèmic o bé un certificat d’assistència.

Podeu veure el programa primer i el programa de segon

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, estudiants i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.