Dia Mundial de l’Alzheimer

Avui 21 de setembre es celebra el Dia Mundial de l’Alzheimer. Des de l’any 1994 s’aprofita aquesta data per conscienciar de la importància de la recerca per combatre aquesta malaltia i del paper que fan les persones que cuiden als malalts que la pateixen.

Segons el web de la Generalitat, el lema d’aquest any és “Segueixo sent jo” i pretén reivindicar la figura del malalt, la seva presència malgrat la pèrdua de moltes facultats físiques i mentals. S’estima que a Catalunya més de 86.000 persones tenen Alzheimer.

A la nostra Facultat, l’Alzheimer és una de les línes d’investigació del Grup de Recerca en Envelliment i Neurodegeneració (GREN)

Trobareu més informació sobre aquesta malaltia:

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.