Seminari de recerca: “Corpora amylacea” del cervell humà: passat, present i futur.

Aquest proper dimarts 26 de setembre tindrà lloc el Seminari de recerca Corpora amylacea del cervell humà: passat, present i futur.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Carme Pelegrí, de l’àrea de Fisiologia.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Corpora amylacea

Al Dipòsit Digital trobareu en breu disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2017 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.