Participeu en els Farmacoenigmes 2017

Farmacoenigmes 2017
Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

vinyeta Qui organitza el concurs i en què consisteix?
Us convidem a participar als Farmacoengimes 2017, un concurs d’endevinar paraules organitzat per la Comissió de Política Lingüística de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació i els Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona.

Consisteix a resoldre 3 enigmes relacionats amb diferents àmbits de la farmàcia a partir d’unes pistes sobre la paraula i el nombre de lletres que té.

vinyeta Com funciona el concurs i què s’ha de fer per participar-hi?
Durant els mesos d’octubre i novembre, a les pantalles de la Facultat, als taulers d’informació, a les aules i a les xarxes socials apareixerà la descripció de l’enigma proposat.

Es podrà participar al concurs enviant un missatge a l’adreça: xdfarmacia@ub.edu.

A la casella assumpte s’hi ha d’escriure «farmacoenigma», seguit del número de l’enigma corresponent.

Al cos del missatge s’hi ha de fer constar el nom, cognoms i DNI del participant i la solució de l’enigma. La solució ha d’estar escrita correctament en català.

El termini per participar en un enigma s’acaba el dia que es publica el següent. Les respostes rebudes fora de termini queden excloses.

vinyeta Calendari
Els farmacoenigmes es difondran els dies següents:

Dia Farmacoenigma

Dia Farmacoenigma

vinyeta Qui hi pot participar?
Tots els estudiants matriculats a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la Universitat de Barcelona.

vinyeta En què consisteix el premi i quan se’n farà lliurament?
Guanyarà el concurs qui hagi encertat els tres enigmes. En cas d’empat o en cas que hi hagi més guanyadors que premis, s’endurà el premi qui guanyi el sorteig que es farà abans del dia de l’entrega.

Els premi consisteix en un val de 100 € que es podrà bescanviar per material i llibres.

El lliurament de premis es farà el dia de l’acte de celebració de la Immaculada Concepció, patrona de la Facultat.

vinyeta Organització
Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació
Serveis Lingüístics

Amb el suport de:
Farmàcia i Ciències de l’Alimentació
Vicerectorat de Política Docent i Lingüística

vinyeta Més informació
Secretaria d’Estudiants i Docència: Júlia Ojeda, divendres de 10 a 13 h
xdfarmacia@ub.edu

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )