Seminari de recerca: Factores condicionantes de estado nutricional y la adherencia a la dieta mediterranea en población en edad escolar

Aquest dimarts 24 d’octubre tindrà lloc el seminari de recerca Factores condicionantes de estado nutricional y la adherencia a la dieta mediterranea en población en edad escolar.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Ana María Arcila (Àrea de Nutrició i Bromatologia).

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu cercar al catàleg del CRAI mitjançant la matèria “cuina mediterrània” i altres.

Al Dipòsit Digital en breu trobareu disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2017 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada ha esta publicada en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.