Mendeley: gestor bibliogràfic. Cursos de formació del primer semestre

El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació (Campus Diagonal Sud) organitza per aquest semestre dues noves sessions de formació sobre Mendeley, el gestor de referències de la UB. Els tallers són oberts a PDI, PAS i alumnat*. Dates (a escollir):

• Dimarts 31-10-2017, de 13 a 14.30 h. Aula d’ordinadors F (edifici B).
  • Dijous 16-11-2017, de 16 a 17.30 h. Aula d’ordinadors D (edifici B).

* L’alumnat de TFG compta amb una programació de sessions específiques per aquest col·lectiu. Consulteu el Campus Virtual de l’assignatura.

Més informació i inscripcions:

MendeleyMendeley és un gestor de referències bibliogràfiques integrat amb les bases de dades comercials, repositori institucional i catàleg del CRAI UB, amb característiques avançades de xarxa social. Amb Mendeley podreu organitzar la vostra recerca, col·laborar amb altres usuaris en línia i conèixer els darrers documents publicats en el vostre àmbit temàtic. Mendeley us ofereix:

• Crear una biblioteca personal de referències bibliogràfiques (articles, llibres, pàgines web…) i organitzar els vostres documents PDF
  • Incloure citacions a documents i generar bibliografies
  • Compartir la recerca: crear grups públics i privats, compartir documents i fer treball col·laboratiu en la revisió d’articles científics
  • Crear un perfil personal amb el currículum, publicacions i filiació
Aquesta entrada s'ha publicat en Serveis biblioteca, Sessions de formació, Recerca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.