Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida

A partir d’avui i fins al 13 de novembre us podeu inscriure al curs Com construir relacions sexoafectives sanes? Cuida’t, Cuida que s’enmarca dins del projecte “La UB contra la violència masclista”. El curs és gratuït i si compliu amb els criteris de 80% d’assistència a les 3 sessions de formació + participació al concurs de piulades i fotografia, podeu obtenir un 1 ECTS.
La finalitat d’aquest projecte, organitzat per la Unitat d’Igualtat, és dotar l’alumnat de la UB d’eines perquè desenvolupin les seves relacions sexoafectives de manera sana i saludable.

c

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.