III Workshop INSA-UB: «La salut de la microbiota. Prebiòtics i probiòtics en nutrició animal i humana»

la salut de la microbiotaL’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària (INSA-UB) organitza el III Workshop Anual de l’INSA-UB. Aquesta jornada va néixer amb l’objectiu de convertir-se en un punt de trobada dels membres de l’Institut i d’aquests amb la comunitat científica al voltant d’un tema central abordat de forma transversal i multidisciplinària. La primera edició d’aquest Workshop es va dedicar a l’oli d’oliva («L’univers de l’oli d’oliva») i la segona, al cacau i a la xocolata («Cacau i xoxolata: ciència i gastronomia»). Enguany, el tema proposat per al III Workshop és «La salut de la microbiota. Prebiòtics i probiòtics en nutrició animal i humana».

Per a aquesta edició, s’han convidat diferents ponents experts en aquest tema i investigadors de l’INSA-UB. El Workshop està obert a investigadors tant de l’INSA-UB com d’altres institucions.

Data: 16/11/2017

Organitza: Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària.

Lloc: Campus de l’Alimentació de Torribera

Font de la notícia: el web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Jornades, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.