Tallers de cinema i drets humans per a la Tardor Solidària

Del 14 al 24 de de novembre tindrà lloc a Barcelona el XIV Festival de Cinema i Drets Humans de la ciutat, que presentarà més de 110 pel·lícules vinculades als drets humans.

Per segon any consecutiu, la Universitat de Barcelona esdevé una de les seus del Festival, ja que l’organització del certamen i la Fundació Solidaritat UB han programat tallers amb els equips d’algunes de les pel·lícules per a l’alumnat de la universitat. Els tallers es plantegen com una xerrada-col·loqui centrada en drets humans i cinema, en què les persones convidades compartiran la seva visió a l’hora de tirar endavant un projecte audiovisual amb temàtica social.

El programa inclou les sessions següents; totes elles, gratuïtes i obertes al conjunt de l’alumnat.

Una d’aquestes sessions tindrà lloc a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació (Campus Diagonal):

• FACULTAT DE FARMÀCIA I CIÈNCIES DE L’ALIMENTACIÓ
    DILLUNS 20 DE NOVEMBRE
    17 hores, Aula 3

Projecció de “Chaco Ra’anga” (80′) i xerrada-col·loqui amb la coordinadora del projecte, Marta García. El film narra un viatge per l’Argentina, Bolívia i Paraguai que ens apropa als pobles indígenes del Gran Chaco en situació de desplaçament involuntari i aïllament voluntari.

El taller s’ha programat dins de l’assignatura “Recursos no convencionals”, del Màster de Ciència i Gestió Integral de l’Aigua.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.