XXXIII Exposició de Bolets de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

All-focusCom ja és tradicional, els propers dies 14 i 15 de novembre tindrà lloc al vestíbul de la Facultat de Farmàcia (Edifici B) la XXXIII Exposició de Bolets que cada any organitzen la Societat Catalana de Micologia i la Secció Departamental de Botànica de la Facultat de Farmàcia.

La inauguració ha tingut lloc aquest dimarts 14 de novembre a les 12.30 h.

Ens adrecem a tots vosaltres perquè hi col·laboreu, com heu fet altres anys, aportant-hi el màxim d’espècies possibles. Caldria que les mostres estiguessin en bon estat i es poguessin observar diferents estadis de creixement.

Els bolets s’han de portar al Campus Diagonal Sud (Edifici B) de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació el dilluns dia 13 de novembre a partir de les 10 h.

L’exposició estarà oberta de 10 a 14 h i de 16 a 19 h.

Anunciem també la conferència «Els bolets: com són, com viuen, com creixen», que anirà a càrrec del Dr. Jaume Llistosella ―micòleg i professor del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la UB―, i que tindrà lloc dimecres 15 de novembre a les 12.30 h a l’aula A-5, de la Facultat.

A més a més de la Secció Departamental de Botànica de la Facultat de Farmàcia i la Societat Catalana de Micologia, col·labora en l’organització d’aquesta exposició el Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal (CRAI) de la UB.

Font de la notícia: web Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )