Seminari de recerca: Biogeografia de les espècies d’anisàkids (Nematoda) presents en peixos de consum habitual

Aquest dimarts 21 de novembre tindrà lloc el Seminari de recerca Biogeografia de les espècies d’anisàkids (Nematoda) presents en peixos de consum habitual.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Xavier Roca, de l’àrea de Parasitologia.

This work has been released into the public domain by its author, Anilocra.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2017 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.