Convocada la dotzena edició del concurs Carpeta UB

carJa s’ha convocat la dotzena edició del concurs per escollir el disseny de la carpeta de la Universitat de Barcelona per al curs vinent. Al concurs, que enguany compta amb el patrocini d’Uniplaces, hi pot participar tot l’alumnat matriculat en estudis de grau, doctorat i màsters universitaris en centres propis durant el curs 2017-2018. Per fer-ho, cal presentar una proposta de disseny als registres de la Universitat de Barcelona fins al 2 de març de 2018. Es poden presentar individualment o en equip, i cada persona pot presentar només una proposta, ja sigui de manera individual o com a part d’un equip.

Com en les darreres edicions, el jurat del concurs seleccionarà un màxim de deu propostes finalistes, i el disseny guanyador el decidiran per votació electrònica els membres de la comunitat universitària (estudiants, professorat i personal d’administració i serveis). El resultat del concurs es donarà a conèixer en un acte públic que tindrà lloc a l’Edifici Històric, durant el qual es lliuraran els premis.

Podeu consultar les bases del concurs al web del 12è Concurs Carpeta UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en estudiants, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.