Vols estudiar un any a l’estranger? S’obren les convocatòries de mobilitat internacional!

ompi-mobilitat.jpgLa Universitat de Barcelona ha obert les convocatòries de mobilitat internacional 2018-2019 per a l’alumnat que vulgui estudiar a l’estranger. Les persones interessades poden presentar la sol·licitud fins a l’11 de gener del 2018.

Els convenis d’intercanvi signats per la UB ofereixen l’oportunitat d’estudiar en més de 800 universitats de 57 països d’arreu del món. Les estades, que poden ser d’un o dos semestres, es poden inscriure en el marc del programa Erasmus+ (dins i fora de la UE), del programa CINDA (Amèrica Llatina) o també en el marc de convenis bilaterals signats per la UB o per alguna de les seves facultats.

Els estudiants poden sol·licitar una mobilitat internacional si ja han cursat més de 60 crèdits acadèmics o tenen el primer curs complet. Els programes d’intercanvi garanteixen la reciprocitat, de manera que els estudiants que hi participen no han de pagar les despeses de matrícula a la universitat de destinació. A més, es garanteix la incorporació dels crèdits superats a l’expedient acadèmic i al suplement europeu en el títol.

En el cas dels estudiants amb necessitats especials, el programa Erasmus+ ofereix una sèrie de serveis i un finançament complementari que es pot consultar en aquest enllaç.

Durant el curs acadèmic 2017-2018, es preveu que més d’un miler estudiants de la Universitat de Barcelona duguin a terme una mobilitat internacional en el marc dels programes esmentats.

Consulteu totes les convocatòries de mobilitat internacional en aquest enllaç.

Aquesta entrada s'ha publicat en estudiants, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.