XIII Jornades d’Història de la Farmàcia

FacFarmàcia.jpgHistoriadors, professors, estudiants i altres experts podran aportar noves perspectives i reflexions al debat sobre la formació de generacions d’apotecaris al llarg del temps.

Enguany, les Jornades d’Història de la Farmàcia tenen lloc per primer cop a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la UB. De caràcter biennal, van néixer el 1993 amb el doble objectiu de potenciar la relació entre els experts en història de la Farmàcia i oferir un marc per a ponències, comunicacions i taules rodones sobre aquest àmbit del coneixement.

Dates : 24-11-2017 al 26-11-2017

Organitza : Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació i Societat Catalana d’Història de la Farmàcia

Lloc : Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, Aula Magna

Font de la notícia: Web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Història, Jornades, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.