Jornada de Portes obertes al Campus de l’Alimentació de Torribera

El proper dimecres 11 d’abril el Campus de l’Alimentació de Torribera acollirà la Presentació dels graus de Ciència i Tecnologia dels Aliments i Nutrició Humana i Dietètica i la doble titulació de Farmàcia – Nutrició Humana i Dietètica, amb una visita guiada per les instal·lacions del Campus.

La Jornada està adreçada a alumnes de Batxillerat i CFGS i altres persones interessades en cursar un dels dos graus que s’hi imparteixen.

El programa de la visita serà el següent:

• 15:30 hores
    Inauguració de la jornada a càrrec de la vicedegana de la facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació – Direcció del Campus de l’Alimentació de Torribera.

Presentació dels graus que s’impateixen al campus

• Ciència i Tecnologia dels Aliments.
  • Nutrició Humana i Dietètica.
  • Ciències Culinàries i Gastronòmiques.
  • 17:30 hores
    Visita guiada per les instal·lacions del Campus de l’Alimentació de Torribera.
  • Espais docents i Unitat de Laboratoris Docents de l’edifici Marina.
  • Tallers als laboratoris del campus.
  • Biblioteca.

Podeu omplir el Formulari d’Inscripció al web del Campus de l’Alimentació.

Font de la noticia: Web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.