ADINU organitza activitats per celebrar el Dia Internacional de l’Esport al Campus de l’Alimentació

El proper dia 6 d’abril és el Dia Internacional de l’Esport i per celebrar-ho ADINU BARCELONA ha organitzat una tarda d’esport al Campus Torribera.  L’activitat és oberta a TOTS els estudiants del CAMPUS TORRIBERA.

Serà la oportunitat perfecte per conèixer companys d’altres graus del Campus i per passar una bona estona tots junts fent esport!

RECORDEU:
🗓 Quan? Divendres 6 d’Abril de 15:00h a 18:00h (es recomana estar allà sobre les 14:45h)
📍 On? Instal·lacions esportives Torribera
🏋Qui pot participar? Tots els estudiants del Campus.

Cal que porteu roba còmoda, aigua i moltes ganes de moure el cos! Si no podeu venir a totes les activitats no us preocupeu, podeu marxar abans! Les inscripcions s’obriran a les 14:45h, estarem a la porta principal de les Instal·lacions Esportives Torribera.
**ATENCIÓ! Els socis d’ADINU BCN també s’han d’inscriure!
**ATENCIÓ! Si hi hagués males condicions meteorològiques, es canviaria la data. En aquest cas s’avisarà per mail i xarxes socials.

Si voleu saber més informació, us deixem el link de l’esdeveniment al facebook. Allà anirem publicant informació nova.

Animeu-vos! Els moments divertits estan assegurats! #FemPinyaTorribera

Font: Web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, estudiants, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.