Seminari de recerca: Heteròmers de receptors acoblats a proteïnes G: estructura quaternària i vies de senyalització

Aquest dimarts 24 d’abril tindrà lloc el Seminari de recerca Heteròmers de receptors acoblats a proteïnes G: estructura quaternària i vies de senyalització

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-4 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Gemma Navarro, de l’àrea de Bioquímica i Biologia Molecular.

Al Dipòsit Digital trobareu en breu disponible la presentació d’aquest seminari.
Beta-2-adrenergic-receptor

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.