Seminari de recerca: El problema de la no iniciació dels tractaments: avaluació amb mètodes mixtes

Aquest dimarts 8 de maig tindrà lloc el Seminari de recerca El problema de la no iniciació dels tractaments: avaluació amb mètodes mixtes.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Maria Rubio, de l’àrea de Farmacologia de l’Hospital de Sant Joan de Déu i del Departament de Farmacologia, Toxicologia i Química Terapèutica.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2018 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.