Seminari de recerca: Estudi del paper de la dieta en l’aparició de processos neurodegeneratius en models preclínics

Fruita.pngAquest dimarts 15 de maig tindrà lloc el Seminari de recerca Estudi del paper de la dieta en l’aparició de processos neurodegeneratius en models preclínics.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-4 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Oriol Busquets, del Departament de Farmacologia, Toxicologia i Química Terapèutica de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu aviat disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca del 2018 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )