XIII Premi Gemma Rosell i Romero

CapturaTeniu fins al 23 de juny per inscriure-us al XIII Premi Gemma Rosell i Romero. Per participar com a ponents heu de presentar un treball de recerca desenvolupat durant la carrera universitària

La convocatòria per a l’enviament de sol·licituds i abstracts s’obre des de l’15 de maig de 2018 fins al 23 de juny 2018.

Requisits Bàsics:

• Ser estudiant de Medicina, Biologia, Bioquímica, Farmàcia, Genètica, Química, Biotecnologia, Enginyeria Biomèdica o algun altre grau de l’àrea de Biomedicina en una universitat catalana.

• Haver participat en un projecte científic experimental de recerca biomèdica a una universitat nacional o estrangera.

• Queden excloses/os aquelles/s estudiants que en el moment de la inscripció gaudeixin de titulació universitària relacionada amb l’àmbit de les ciències (Grau, Diplomatura o Llicenciatura). Igualment els treballs basats únicament en revisions bibliogràfiques.

Consulteu les bases d’aquest premi
Per qualsevol dubte contacteu a premigrr@gmail.com

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Premis, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.