Acte de cloenda del curs de la Universitat de l’Experiència al Campus de l’Alimentació

El passat 11 de Juny es va celebrar al Campus de l’Alimentació de Torribera la cloenda del programa “Alimentació i Gastronomia” del curs 2017-18 de la Universitat de l’ Experiència.  L’acte, que va reunir alumnes i professors, va ser presentat per la Dra Carme Vidal, coordinadora del Programa.  La professora Margalida Mulet, de l’Observatori de l’Alimentació ODELA, va explicar el  projecte  del “Llibre de les receptes de la Universitat de la Experiència”, resultat d’un treball col·laboratiu dels alumnes de segon any, en el marc de l’assignatura “Antropologia i història de la cuina i la gastronomia”.

En l’acte es va presentar en format pòster una selecció de 4 de les receptes de l’esmentat llibre, que es pot consultar a la biblioteca del Campus: “Greixera de queso tierno” d’Ana Peñuelas, “Hornazo” de Ricardo Simonneau, “Olla o Guiso pobre” d’Encarnación Tomas i “Rodaballo a l’all cremat” de José Manuel Muñoz.

El cuiner i profesor del Grau de Ciències Culinàries i Gastronòmiques, Ismael Prados, va fer una conferència en la que va posar en  valor els punts clau de cadascuna de les receptes i el seu lligam amb la cuina tradicional.  Després d’una estona de col·loqui entre els assistents, el jurat, constituït per la Dra. Vidal, la Dra.  Mulet i el Sr. Ismael Prados, va decidir atorgar el premi a la millor recepta a la Sra. Ana Peñuelas Prieto. Per finalitzar tots el assistents  van acomiadar el curs brindant per la bona salut del programa “Alimentació i Gastronomia” que aquest any assoleix la seva 5 edició.

La cloenda del Curs coincideix amb la publicació de la llista de la gent que ha fet la preinscripció del curs vinent. La matricula ja es oberta i es pot fer en línia o presencialment.

Els dotze programes formatius que ofereix la UdE s’adrecen a persones de més de cinquanta-cinc anys, a les quals no es demana tenir cap requisit formatiu previ. a les diverses seus de l’Àrea de Formació Complementària de la UB en les dates que es poden consultar en el web de la UdE. Per a cada curs, s’ofereixen cinquanta places; en cas que hi hagi més de cinquanta preinscripcions, l’assignació de places es decidirà mitjançant un sorteig

La programació dels cursos la podeu consulta aquí .

Font de la Notícia: Web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Cuina. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.