El Campus de l’Alimentació de Torribera present en el II Fòrum Ciutat Universitària

El passat dimarts 3 de juliol es va realitzar el Segon Fòrum Santa Coloma Ciutat Universitària als espais remodelats de Pompeu Lab, un espai pensat per a la participació, la pràctica en noves tecnologies i innovació que busca ser un laboratori d’idees ciutadanes per posar en comú talent personal i col·lectiu al benefici de tota la ciutadania, el “City Lab” de Santa Coloma.

L’acte del II Fòrum, que es presenta com a “Santa Coloma Ens Uneix”, vol visualitzar les activitats promogudes per les institucions promotores de Santa Coloma Ciutat Universitària: l’Ajuntament, la Fundació Hospital Esperit Sant, els Centres Assistencials Emili Mira de Torribera- Parc Salut Mar, la UNED i el Campus de l’Alimentació de Torribera de la Universitat de Barcelona i la recent incorporació de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació (Campus Torribera).

En aquesta ocasió la Sra. Núria Parlon,  l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, va donar pas a la participació del Dr. Josep Boatella, director del Campus de l’Alimentació de Torribera en una taula rodona –debat sobre “els valors dels títols universitaris avui dia” presentada per Diego Arroyo, tinent d’alcaldessa d’Educació i Joventut, i al Dr. Màrius Rubiralta, professor del Departament de Nutrició, Ciències de l’Alimentació i Gastronomia que va impartir la conferència “Ciutat i Universitat, Experiències Europees”.

Durant la sessió del II Fòrum es va presentar la nova revista “Gramenetum” impulsada per Joan Carles Mas, Coordinador del Comitè Assessor d’Estudis de Santa Coloma Ciutat Universitària, juntament amb el Dr. Josep Maria Cortés, President de FHES, Pilar López, Joaquín García, Màrius Rubiralta i Cristina López, com a secretària de redacció.

La conferència del Dr. Rubiralta va fer un repàs dels principals documents sobre ciutat i universitat del Dr. Carles Carreras (UB) del 2001 i de Carme Bellet (ed.) sobre “La Universitat de Lleida en la Ciutat i el Territori” de 2010.

Font de la Notícia: Web del Campus de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Campus de l'Alimentació de Torribera, Conferències i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.