De la ciència al mercat

S’han obert les preinscripcions per accedir a la 2a edició del Programa ‘De la ciència al mercat’, que impulsem la Universitat de Barcelona (a través de la Fundació Bosch i Gimpera), la Universitat Autònoma de Barcelona (a través de la Fundació del Parc de Recerca UAB) i la Universitat Politècnica de Catalunya, en el marc del Programa Primer de Preacceleració de Catalunya Emprèn, finançat pel Fons Social Europeu.

El programa s’adreça a estudiants o titulats de màster o doctorat, de qualsevol universitat, que vulguin posar en valor la seva tesi o tesina i explorar la possibilitat de crear una empresa derivada de la recerca. El programa consta de 120 hores de formació grupal, visites a entitats de l’ecosistema emprenedor, i hores de formació i tutories individuals addicionals.

Per a més informació i inscripcions: www.cienciamercat.cat
Les places són limitades.
PMDbpb3g

Aquesta entrada s'ha publicat en estudiants, Farmàcia, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.