18 de setembre, un nou Seminari Tecnològic: NanobioMedicine. From Synthesis of novel nanomaterials to their Biomedical applications

Aquest dimarts 18 de setembre tindrà lloc el Seminari tecnològic NanobioMedicine
From Synthesis of novel nanomaterials to their Biomedical applications.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Sonia Trigueros, Associated Researcher at Zoology Department. Oxford University UK, Associated Researcher at Physics Department. Oxford University UK i Co-Director of the Oxford Martin Institute of Nanonomedicine and Programme on Nanotechnology.

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris Tecnològics del 2018 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.
nanotecnologia

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )