25 de setembre, tercer Seminari Tecnològic: Estratègies per dissenyar nous agents antibacterians

Aquest dimarts 25 de setembre tindrà lloc el Seminari tecnològic Estratègies per dissenyar nous agents antibacterians.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-5 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida pel Dr. Jordi Vila Estapé  (Catedràtic a la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona i Investigador ISGlobal, Barcelona Centre for International Health Research (CRESIB).

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris Tecnològics del 2018 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada ha esta publicada en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.