XI Jornada de Recerca de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

Per tal d’incidir en la promoció de la recerca, la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació  organitza Jornades de Recerca a la Facultat, dirigides a totes aquelles persones amb interès per la recerca i de forma molt especial als alumnes de doctorat i alumnes de Grau de Farmàcia, Ciència i Tecnologia dels Aliments i Nutrició Humana i Dietètica, així com al personal docent, investigador i de serveis de la nostra Facultat.

En el marc d’aquestes Jornades, el proper 17 d’octubre de 2018 tindrà lloc la XI Jornada de Recerca de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, oberta a tots els estudiants de la Facultat interessats en la recerca i al PDI.

Podeu consultar el Programa provisional amb les conferències programades fins el moment.

• Inscripcions:
  1. Estudiants amb vinculació de recerca a un Departament de la Facultat: a cada Secció departamental trobareu un full per formalitzar la inscripció a la Jornada, ja sigui com oient, o amb presentació d’un pòster.
  2. Els estudiants de Grau s´han d’inscriure en aquest link per optar al reconeixement de 1,0 ECTS. Els requisits per la obtenció s’especificaran més endavant.
  • Premis concedits per Federació Farmacèutica: 400, 300 i 200 euros. Pòsters: dos premis de 50 euros.
  • Abstracts: Els ponents de les presentacions orals han de presentar un abstract segons el model adjunt. La data límit per fer-ho és el 10 d’octubre.
  • Pòsters: Com a màxim se’n pot presentar un per persona inscrita. Qualsevol estudiant de doctorat o màster de la Facultat hi pot participar.

Font de la notícia: Web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Jornades i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.