Tornen els Farmacoenigmes!

Avui s’ha obert el termini per participar en els Farmacoenigmes 2018! Trobareu el primer ‘farmacoenigma’ en diferents llocs de la Facultat, però també us el presentem aquí.👇👇  1r Farmacoenigma pantalles.png

El concurs consisteix en resoldre tres ‘farmacoenigmes’. Què heu de fer per participar? Envieu un missatge a l’adreça: xdfarmacia@ub.edu. A la casella assumpte s’hi ha d’escriure ‘farmacoenigma’, seguit del número de l’enigma corresponent. Al cos del missatge s’hi ha de fer constar nom, cognoms, DNI i la solució de l’enigma. La solució ha d’estar ben escrita en català!

El termini per participar en un enigma s’acaba el dia que es publica el següent. Les respostes rebudes fora de termini queden excloses.

Molta sort!

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )