Es posa en marxa la nova línia de Bus B82, que uneix Plaça de la Vila amb el Campus de l’Alimentació

El proper 22 d’octubre iniciarà el servei la nova línia d’autobús B82, que comunicarà la Plaça de la Vila de Santa Coloma de Gramenet amb el recinte del Campus de Torribera. L’horari del microbús serà de 9.00 a 15.30h, amb un interval de pas de 30 minuts, i tindrà parades als edificis Marina i Masia, així com a la rotonda propera a l’edifici Verdaguer, on hi ha el CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.

Aquest nou servei millorarà la mobilitat de la comunitat universitària, ja que unirà el Campus amb la Línia 1 de la Xarxa de Transports Metropolitans de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, estudiants i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )