Els antibiòtics, només si són necessaris

Aquesta setmana celebrem la Setmana Mundial sobre la Conscienciació d’un Bon Ús dels Antibiòtics. Aquesta iniciativa de l’OMS, té lloc cada mes de novembre amb l’objectiu de conscienciar sobre un ús adequat dels antibiòtics tant en persones com en veterinària.

Prendre antibiòtics quan no és necessari o no seguir correctament un tractament prescrit ens perjudica a tots perquè fa els bacteris resistents als antibiòtics.

Ens ho expliquen antics estudiants de la nostra Facultat en aquest vídeo de 2017 Els antibiòtics, només si són necessaris de la col·lecció “Treballs de l’alumnat – Facultat de Farmàcia – Educació Farmacèutica als ciutadans (Estades en pràctiques Tutelades)” que trobareu al Dipòsit Digital
Captura
Aquesta entrada s'ha publicat en Dipòsit Digital, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Medicaments i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.