Dia Mundial de la Diabetis

Avui se celebra el Dia Mundial de la Diabetis. La data del 14 de novembre va ser escollida el 1991 per la Federació Internacional de la Diabetis i es correspon amb el naixement del científic Frederick Banting, el qual, juntament amb Charles Best, van descobrir la insulina l’any 1921. El Dia Mundial de la Diabetis compta amb el suport de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i des del 2007 ha esdevingut un dels Dies Oficials de Nacions Unides (resolució 61/255).

Enguany, sota el lema “Família i diabetis, la diabetis afecta a cada família”, l’OMS centra la seva campanya en el rol de la vida familiar per prevenir, detectar i tenir cura d’aquesta malaltia que pateixen 400 milions de persones a tot el món.

Trobareu informació sobre aquesta malaltia al cercabib del CRAI cercant la matèria “diabetis” i accedint a bases dades i revistes científiques vinculades amb aquesta temàtica. A més, us recomanem que doneu un cop d’ull a la recerca que es fa sobre la diabetis i matèries relacionades a la nostra Facultat.

Diabetes.jpg

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.