Espècies singulars del Jardí de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

Facultat de FarmàciaVoleu conèixer les Espècies singulars del Jardí de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació?🌿🌳🥀 No us perdeu aquest treball dels estudiants de l’assignatura de Plantes Medicinals, Etnobotànica i Bioprospecció i del grup d’innovació GIBAF que trobareu al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.
Segons ens expliquen a la presentació, aquesta activitat ha consistit en la redacció d’una vintena de fitxes d’espècies presents al jardí i, de manera especial, en la redacció d’unes monografies sobre espècies que considerem com a singulars:

Aquestes monografies són el sumari d’aquest treball de l’alumnat:

• Ceratonia siliqua (Elisa Alòs Alcalde)
  • Chamaerops humilis (Anaïs Calvo Martínez)
  • Dracaena drago (Iman El Ballaoui Akjeje)
  • Ficus elastica (Jordi Martínez Cebrian)
  • Ginkgo biloba (Marta Roig Soronella)
  • Laurus nobilis (Alex Santamaria Aranda)
  • Nerium oleander (Arnau Torrent Rodríguez)
  • Olea europaea (Francesc Xavier Valero Via)
Aquesta entrada s'ha publicat en Dipòsit Digital, estudiants, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.