La professora Rosa M. Lamuela entre les més citades del món

La empresa Clarivate Analytics, que es Clarivate Analyticsdedica a l’anàlisi de dades sobre publicacions, recerca científica i patents, elabora cada any la llista de científics més influents del món, la Highly Cited Research. Els científics que hi formen part són l’1% dels més citats. Entre ells es troba Rosa M. Lamuela Raventós, professora titular del Departament de Nutrició, Ciències de l’Alimentació i Gastronomia i directora de l’Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària de la UB. Forma part del més citats en la categoria d’Agricultural Science.

Si observeu la llista, veureu que cada investigador té unes icones al costat que assenyalen diferents identificadors d’investigadors. En el cas de la professora Lamuela en veureu tres:  Captura

La funció d’aquests identificadors és la de poder reunir totes les publicacions d’un investigador sota un codi i evitar ambigüitats. Pot passar que diferents investigadors comparteixin cognom i/o inicials del nom o que un mateix investigador signi les seves publicacions de manera diferent. Si cliqueu sobre aquestes icones veureu totes les publicacions de l’autora i quin és el seu codi.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.