V Jornada IRBio: «Dones científiques en l’àmbit de la biodiversitat»

Jornada en què es vol reflexionar sobre la problemàtica de gènere en l’àmbit de la recerca, així com promoure i donar visibilitat a les científiques i les seves investigacions. S’estructurarà en tres parts. La primera serà un acte de reconeixement del paper de diverses dones pioneres en l’estudi de la biodiversitat a Catalunya. La segona situarà el paper rellevant d’aquestes dones científiques en un context de desigualtat de gènere a causa de l’entorn econòmic, social i polític de la seva època. I la tercera part consistirà en una conferència a càrrec de la investigadora ICREA Victoria Reyes García i una taula rodona en la qual participaran les investigadores del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals Conxita Àvila, Laura Baldo i Cristina Linares.

Imagen3.jpg

Cal inscriure-s’hi prèviament mitjançant un correu a irbio@ub.edu.

Data : 11.12.2018, 09.00 h

Organitza : Institut de Recerca de la Biodiversitat (IRBio)

Lloc : Facultat de Biologia, Aula Magna

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )