Aules Virtuals

capturaConeixeu les Aules Virtuals de la Universitat de Barcelona? Aquest servei permet a l’alumnat i professorat accés sense limitacions físiques ni horàries a una aula d’informàtica com les que es troben a les Facultats. Només caldrà disposar d’accés a Internet i un navegador. Es recomana accedir a les Aules Virtuals amb l’Explorer o Safari. També s’hi pot accedir amb el Firefox i el Chrome si s’instal·la un client d’Oracle.

Hi ha dues Aules Virtuals disponibles:

Aula Campus A_es: aula de campus amb programari estadístic

Aquesta aula disposa d’equips amb sistema operatiu MS Windows 7 32 bits en català.

Conté el següent programari:

• Statgraphics XVII.I
  • R Studio
  • Ri386 3.4.1
  • SPSS-IBM Statistics 24
  • SPSS-IBM Modeler 18.0
  • SAS 9.4 32 bits
  • MS Word, MS PowePoint i MS Excell 2010, inclou mòdul Solver

Aula Campus B_ci: aula de campus amb programari científic.

Aquesta aula disposa d’equips amb sistema operatiu MS Windows 7 64 bits en català.

Conté el següent programari:

• ArcGIS 10.2.2
  • Idrisi Selva
  • Metabolisme de Fàrmacs
  • Petromod 2013.2
  • Move 2014.2
  • MS Word, MS PowePoint i MS Excell 2013, inclou mòdul Solver
Aquesta entrada s'ha publicat en estudiants, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.