“University joins Industry” workshop Galenicum 2019

La Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, juntament amb Galenicum Health, organitza Galenicum 2019, dins de l’activitat «Passaport a la professió».

Es tracta d’un taller adreçat a estudiants de les facultats de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, Biologia i Química que estiguin interessats a començar una trajectòria professional en la indústria farmacèutica. Els participants tindran l’oportunitat d’aprendre directament de professionals del món farmacèutic.

Es recomana especialment la participació a tots els estudiants del grau de Farmàcia de tots els cursos, ja que ens visiten professionals molt rellevants de diferents àrees de la indústria quimicofarmacèutica.

Aquesta sessió és una nova proposta del programa d’activitats.

Data: 13 de març de 2019, d’11 a 17.30 h

Organització: Galenicum Health, Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació i Servei d’Atenció a l’Estudiant

Lloc: Aula Magna de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació

Font de la notícia: web Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació
Poster pdf cat-eng_Página_1

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Jornades i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.