Novetat bibliogràfica del professor Salazar

All-focusEns fa molta il·lusió destacar una novetat bibliogràfica que fa uns dies va arribar al nostre CRAI Biblioteca (Campus Diagonal): Problemas Tecnológicos en la Fabricación de Medicamentos (2a ed.) L’editor i un dels autors del llibre és el professor jubilat i investigador en actiu Ramon Salazar Macián. El Dr. Salazar, que no necessita presentació a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, és un referent en Tecnologia Farmacèutica i ha estat molts anys professor d’aquesta matèria a la nostra Facultat, la qual li va atorgar la Medalla d’Or l’any 2016. També és acadèmic numerari de la Real Acadèmia de Barcelona i ha estat director tècnic dels laboratoris Esteve.

Aquest llibre planteja problemes i solucions en el procés de l’elaboració de medicaments i té un caràcter eminentment pràctic. Entre els diferents autors que hi han participat, també hi ha altres professors de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació com l’Encarna García Montoya i el Josep Maria Suñé Negre, els quals, a més, participen en les famoses Tertúlies tecnològiques amb els amics del professor Ramón Salazar.

Ens consta que el Dr. Salazar està treballant en un altre llibre. Esperem que no trigui a veure la llum.  Mentrestant, tenim a disposició la seva obra publicada.

Aquesta entrada s'ha publicat en Adquisicions, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Novetat destacada i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.