Placa commemorativa a la primera professora de la Facultat

Creu CasasDins de les activitats del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, i per iniciativa del Vicerectorat d’Igualtat, la Comissió d’Igualtat de la Universitat de Barcelona ha treballat en la identificació de les dones primerenques, amb la intenció de batejar les aules o instal·lacions de cada facultat amb el nom d’aquestes dones pioneres en el món universitari.

En el cas de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació aquest honor ha recaigut en la Dra. Creu Casas i Sicart (1913-2007), alumna i primera professora de la nostra Facultat, que circumstancialment era de l’àrea de botànica.

En conseqüència, s’ha col·locat una placa commemorativa a l’entrada de la biblioteca de la nostra Facultat, al Campus de Diagonal Sud.

L’11 de març, a les 13 h, tindrà lloc un acte d’homenatge a aquesta dona primerenca a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.